Postupci reklamacija i povrata

Osim u slučajevima u kojima je druga osoba imenovana za obavljanje popravka, mjesto podnošenja zahtjeva (prava koja proizlaze iz neispravne izvedbe) su prostorije prodavatelja na adresi Hlavní 29 (Hala br. 3 uni-max) , 277 45 Úžice, Češka, gdje su moguće reklamacije na asortiman prodane robe.

Ako je za popravak određena druga osoba koja se nalazi na lokaciji prodavatelja ili na lokaciji koja je bliža kupcu, kupac će reklamirati kvar osobi odgovornoj za popravak.

U vlastitom je interesu kupca osigurati da roba bude zapakirana u prikladnu i dovoljno zaštitnu ambalažu koja udovoljava zahtjevima za prijevoz lomljive robe te pošiljku označiti odgovarajućim simbolima. Nakon pravilno obrađene reklamacije, servisni centar naše tvrtke će od kupca zatražiti preuzimanje popravljene robe. Ako je moguće, pošaljite reklamiranu robu u originalnom pakiranju. Prijevoznik ne snosi odgovornost za pogrešno (nepropisno ili neadekvatno) upakirane pošiljke reklamirane robe. PAŽNJA - u slučaju nepropisno ili neadekvatno zapakirane robe ne mogu se priznati prava proizašla iz neispravne izvedbe ako se tijekom transporta otkriju mehanička oštećenja robe.

Preporučamo:

  • predočiti dokaz o vlasništvu robe (račun, račun - ako je moguće kopiju) ili navesti varijabilni simbol / razlog plaćanja
  • Jamstveni list/obrazac zahtjeva (ako je izdan/priložen u trenutku kupnje)
  • Što je moguće precizniji opis pogreške, njezinih karakteristika i, ako je primjenjivo, učestalosti njezine pojave

Adresu za obradu pritužbi možete pronaći ovdje.

U slučaju nejasnoća u vezi s žalbenim postupkom, preporučujemo da se o detaljima posavjetujete s našim zaposlenicima na tel.: +420 266 190 190 ili putem e-pošte: reklamace@uni-max.cz.

Kupac također može elektronički pokrenuti reklamaciju ili povrat robe.

Kupac tada ima pregled cijelog procesa reklamacije. Omogućena je vrlo brza komunikacija između kupca i prodavača te se cjelokupni proces znatno ubrzava.

Ovu uslugu pruža Retino dodatak, gdje kupac može izravno naručiti preuzimanje pošiljaka dopuštenih dimenzija i težine ili ih predati na sabirnom mjestu prijevoznika. Obratite pozornost na veličinu i težinu koju prijevoznik može prihvatiti i isporučiti. Točne specifikacije vidjet ćete nakon odabira određenog prijevoznog sredstva, čak i prije nego što potvrdite narudžbu.

 

Prigovor, uključujući i otklanjanje kvara, potrebno je obraditi io tome obavijestiti kupca u roku od trideset (30) dana od dana podnošenja prigovora, osim ako se prodavatelj i kupac ne dogovore za dulji rok. Ako je rok iz prethodne rečenice protekao bez rezultata, kupac može odustati od ugovora ili zahtijevati razumno sniženje cijene. Nakon što je proces reklamacije dovršen, obavijestit ćemo kupca, po mogućnosti telefonom, ili ako više puta nismo dostupni, e-poštom ili pismom. Kupac će biti obaviješten o tijeku reklamacijskog postupka i njegovom ishodu, a ujedno ćemo s kupcem dogovoriti primopredaju ili otpremu reklamirane robe. Roba će biti poslana kupcu tek nakon pristanka kupca kako bi se izbjegla moguća nedostupnost kupca na odredištu i povezane komplikacije.

Za svaki prigovor prodavatelj je dužan potrošaču dostaviti potvrdu u kojoj će biti navedeno kada je kupac ostvario pravo na prigovor u vezi s nedostatkom robe, koji je sadržaj prigovora, kakav je način postupanja po prigovoru zatražen. od strane kupca i pritom dati kupčeve kontakt podatke za pružanje informacija za obradu pritužbe; Ova se obveza odnosi i na druge Izvođenje popravka od strane određenih ljudi. Ovu potvrdu prodavatelj izdaje potrošaču odmah po primitku prigovora; Za kompliciranije kvarove koji zahtijevaju složeni tehnički pregled ova potvrda se može izdati u roku od 3 radna dana. Za robu za koju je potrebna procjena od strane ovlaštenog servisa, kupac će dobiti potvrdu odmah nakon što je ovlašteni servis izda.

Zamjena ili povrat robe moguća je samo ako je roba vraćena u neoštećenom stanju, po mogućnosti u originalnom pakiranju i sa svim dodacima.

Prodavatelj je dužan kupcu dostaviti potvrdu o datumu i načinu rješavanja prigovora, uključujući potvrdu o popravku i njegovom trajanju, odnosno, ako postoji, pismeno obrazloženje odbijanja prigovora. Ova se obveza također odnosi na druge osobe određene za obavljanje popravka.

No entries found...