Usluge održavanja i cijene

Proizvođač teži maksimalnoj kvaliteti proizvoda, trgovac kvaliteti svojih usluga - a korisnik proizvodu koji koristi posvećuje svu profesionalnu brigu. Čak i usprkos svim naporima svih uključenih, sustav ponekad ne radi (događa se greška).

Onda je na našem odjelu održavanja da odradi svoj posao jednako dobro kao i gore navedeni, kako bi sve bilo kako treba u što kraćem roku. Ako naš centar za održavanje prihvati odgovarajući popravak, radi na ubrzanju njegovog završetka i u većini slučajeva ne koristi se cijelo uobičajeno razdoblje od 30 dana.
Međutim, tijekom jamstvenog roka, neke proizvode može servisirati samo specijalizirani servisni centar za popravak, upute za koje su uključene kao dio jamstvenog lista - ako se odlučite naručiti održavanje preko nas (što ćemo rado učiniti za vas), provjerite da nema više ništa mogu učiniti za to nego da predaju proizvod ovom mjestu održavanja i nemaju mogućnosti ubrzati njihov rad. Osim toga, ukupno vrijeme prijevoza produljuje se prijevozom od nas do ove točke održavanja i natrag - tako da je u hitnim slučajevima ponekad mnogo jeftinije kontaktirati izravno točku održavanja.

Pojava greške nije ništa neugodno - iu praksi se susrećemo sa zahtjevima naših kupaca za nestandardnim rješenjima.
Slijedi kratak popis situacija i usluga i pravila kojima nastojimo kupcu olakšati kritičnu situaciju:

  1. Osiguranje transporta neispravne robe na popravak (unutar i nakon jamstvenog roka, s obzirom na organizacijsku i financijsku stranu) je u nadležnosti kupca u smislu Općih uvjeta i Uvjeti*. Razumijemo da kupac nema uvijek vremena ili želje baviti se sličnim banalnostima. Robu rado transportiramo do mjesta održavanja i natrag brzo i sigurno vlastitim prijevoznim sredstvom - čime kupca oslobađamo svih briga i odgovornosti.
    Cijena ove usluge uključena je u vozarin tarifa* (naplaćuje se svako putovanje tamo i natrag)
  2. I pored sve brige kupca tijekom jamstvenog roka, kao i nakon njegovog isteka, može doći do oštećenja artikla koje jamstvo ne pokriva (mehaničko oštećenje, istrošenost i sl.). Nije problem - naš tim za održavanje će riješiti problem u najkraćem mogućem roku - a ako nije isplativo, ponudit ćemo zamjensko rješenje.
    U tom slučaju kupac plaća cijene potrebnih dijelova i satnice za rad mehaničara* ..
  3. Murphyjevi zakoni kažu da ono što može poći po zlu, poći će po zlu - i obično se to dogodi kada je najmanje zgodno (posao je pred dovršetkom ili je sezona u punom jeku). Naravno, nastojimo završiti sve popravke što je brže moguće - ali ponekad je samo nekoliko dana potrebnih za popravke jako dugo sa stajališta kupca. U tom slučaju popravak možemo izvršiti u najkraćem mogućem roku (odmah, petak poslijepodne i sl.). U tom slučaju kupac plaća cijene potrebnih dijelova i satnicu rada mehaničara* - uz povećanje od 40%. (ako kupac želi rješenje za hitan popravak pod jamstvom, cijene potrebnih dijelova neće biti mehaničar

No entries found...